Zrównoważony rozwój jest złożonym zjawiskiem, dlatego strategia jego wdrożenia w przedsiębiorstwie jest procesem skomplikowanym. Skuteczne zaangażowanie zainteresowanych stron zależy w dużej mierze od...
Czytaj dalejSpołeczna odpowiedzialność i działania środowiskowe w biznesie nie wynikają bezpośrednio z norm prawnych, rzadko są też bezpośrednio związane z bieżącą działalnością operacyjną firmy. Wymagają wykrocz...
Czytaj dalejNie tylko produkty w internetowych promocjach, te spersonalizowane czy wytworzone przez lokalną wspólnotę kupującego - także produkty etyczne wedle badania American Express są na celowniku coraz większ...
Czytaj dalejNietypowa, odważna i odwołująca się do stereotypów, pewnie przez wielu z tego powodu krytykowana, ale inna i za to warto ją docenić. Kampania ekologiczna Ministerstwa Środowiska promująca podstawowe za...
Czytaj dalejKiedyś organizacja ekologiczna Greenpeace wysyłała społeczników wolontariuszy na akcje ratowania wielorybów przed kłusownikami, ale obecnie w swoich kampaniach woli korzystać z "wynajętych" celebrytów,...
Czytaj dalejLubisz modne, funkcjonalne i ekologiczne przedmioty? Pogodzenie tych trzech często pożądanych wymagań konsumentów na całym świecie coraz częściej dostrzegają firmy, a zatem ich produkcja i sprzedaż. I ...
Czytaj dalejRada Reklamy określa w Polsce w dokumencie pt. Kodeks Etyki Reklamy jakie są warunki określające poprawną i nienadużywającą dobrych obyczajów i granic prawa promocja ekologiczna. Sęk w tym, że mało kto...
Czytaj dalejDla większości konsumentów, także tych zielonych ekologia nie ma wiele wspólnego z zakupami. Ekologiczni i etyczni obywatele często uważają, że ich obowiązkiem jest po pierwsze ograniczanie zużycia ene...
Czytaj dalejJak nauczyć dzieci i młodzież odpowiedzialności za konsumpcyjne wybory? W jaki sposób pokazać, że to my sami wytwarzamy ogromne ilości odpadów, które są globalnym problemem naszych czasów? Jak przekona...
Czytaj dalejPrzeciętni obywatele nie mają ani wiedzy, ani doświadczenia w tematach ekologicznych. Stąd nie mają tutaj swojego zdania. Odbierają komunikaty z obu stron barykady i to typ przekazu zdecyduje o tym, ko...
Czytaj dalej