Sprzedawanie ekologiczności jest specyficzne, ponieważ zakup produktu o takich cechach nie daje natychmiastowej satysfakcji. Nawet prosty batonik z kiełkami jest dokładnie taki sam w sprawach smaku i g...
Czytaj dalej
Reklamę ekologiczną wymyślono nie tylko dlatego, że napędza green biznes na całym świecie, ale także pozwala konsumentom "lepiej się poczuć". Co wrażliwszymi targają trudne wybory codzienne, czy pojech...
Czytaj dalej
Ekologiczny marketing, choć jest bardzo popularny, nadal nie ma swoich ram prawnych i w rzeczywistości rozwija się na tyle, ile sięga wyobraźnia marketerów. Może to prowadzić do złamania zasad nieuczci...
Czytaj dalej
Eco pozycjonowanie, czyli komunikowanie takich cech produktu, które są postrzegane jako korzystne dla środowiska, i równocześnie pomagają w jego sprzedaży, to nie łatwa sprawa. Z zasady rzeczy: nikt do...
Czytaj dalej
Przedsiębiorstwa na całym świecie coraz odważniej posługują się metodami zielonego marketingu. Wierzą w to, że ekologiczny przekaz pomoże im nie tylko zaistnieć wizerunkowo, ale wpłynie na poprawę sprz...
Czytaj dalej
Komunikacja czy edukacja - kwestia jest problemowa, bo czy można jeszcze edukować dorosłe osoby, by segregowały śmieci albo oszczędzały prąd dla tak abstrakcyjnej wartości jaką jest przyszłość naszej p...
Czytaj dalej
Pojęcie ogrodnictwa ekologicznego dopiero rozwija się w Polsce, ale wielokierunkowość i zamiłowanie naszych ogrodników do innowacji pozwala przypuszczać, że szybko się u nas zadomowi. Szczególnie indyw...
Czytaj dalej
Dla wielu badaczy rynku sytuacja jest jasna: konsumenci chcą ufać firmom, których produkty kupują, a żeby im zaufali muszą mieć dostęp do wiedzy o postępowaniu i etyce tychże firm. W tym celu stworzono...
Czytaj dalej
Kolorowe magazyny o modzie jako jedne z pierwszych dostrzegły na rynku opinii możliwości płynące z ekomarketingu. Kiedy inne tytuły z powagą albo przeciwnie - szukając sensacji - rozprawiają się z ekol...
Czytaj dalej
Współcześnie funkcjonuje wiele różnych systemów zarządzania ekologicznego - czy szerzej zarządzania społeczną odpowiedzialnością. Firma nie jest zobowiązana formalnie do prowadzenia polityki środowisko...
Czytaj dalej