Firma, dotychczas kojarzona z call centre i pomocą w wypadkach samochodowych czy obsługą medyczną - Europ Assistance Polska - opracowała nowy program skierowany do zwolenników ekologii i ochrony środow...
Czytaj dalejStoję sobie w kolejce do kasy w hipermarkecie, podaję do skasowania jajka ekologiczne, marchewkę, inne warzywa, kilka mydeł o haśle naturalne, papier ekologiczny pakowany (w cenie kolorowego, chociaż t...
Czytaj dalejRynek rosnący, ale wciąż - poza "zielona wyspą" ekologicznego handlu - Czechami, pozostaje niszowym. Na międzynarodowej konferencji w Warszawie spotykają się specjaliści, marketerzy i aktywiści, którym...
Czytaj dalejJedni przywiązują się do drzew (bardzo rzadkie zjawisko w Polsce), inni robią własne masło i uprawiają warzywa, inni głosują na zielonych, a ci, którzy najbardziej skorzystają to ci, którzy postawią na...
Czytaj dalejJak stworzyć forum wymiany wiedzy i doświadczeń na temat eco – marketingu, przekazywanych przez reprezentantów firm, które odpowiedzialnie podchodzą do problemów środowiska naturalnego, przedstawicieli...
Czytaj dalejJesteś zielona albo zielony, chcesz zmieniać świat na lepszy, chronić ludzi i przyrodę, należycie wynagradzać za uczciwą pracę i wypoczywać w najpiękniejszych regionach globu? Możesz działać w pojedynk...
Czytaj dalejKonsument jest dla firmy jednym z najważniejszych Interesariuszy. Analiza jego zachowań, motywacji, czy reakcji zakupowych jest podstawą decyzji biznesowych. Tymczasem co ten przykładowy klient wie o...
Czytaj dalejPolska Zielona Sieć rozpoczyna projekt Kupuj odpowiedzialnie ubrania. To bardzo ważny projekt, ponieważ porusza problemu, z którym nieświadomie spotykamy się na co dzień. Kupujemy ubrania wyszukując pr...
Czytaj dalejEtyczne zakupy budzą coraz więcej kontrowersji. Z jednej strony pojawiają się głosy, że Polacy są niedorośli, plebejscy i w ogóle niewyczuleni na kwestie pozacenowe w wyborach konsumenckich, z drugiej ...
Czytaj dalejJuż nie tylko greenwashing, ale przerabianie na lokalne - to czeka na klientów zainteresowanych dobrymi produktami. Koncerny prześcigają się w pomysłach na to, jak wmówić wrażliwemu klientowi, że właśn...
Czytaj dalej